Praktyczne przygotowanie do wejścia na rynek
moduł I

program on-line MOCNY START

moduł I

PRAKTYCZNE PRZYGOTOWANIE DO WEJŚCIA NA RYNEK
Jak zbudować markę psychologa w sieci?

akademia-element

podstawy marki osobistej – znajdź swój wyróżnik

akademia-element

budowanie zaufania – znajdź RTB (Reason To Believe) dla swojej marki

akademia-element

narzędzia, które pomogą Ci zaprezentować własną markę na rynku (od strony internetowej przez portale społecznościowe, aż po specjalistyczne portale)

akademia-element

edukacja jako najlepszy sposób na budowanie marki i zaufania – jak wykorzystać jej siłę wchodząc na rynek

kim JEST

PROWADZĄCY ZAJĘCIA


   Patryk Wójcik
 

Psycholog, wykładowca akademicki, nauczyciel i konsultant biznesowy.

Autor dwóch książek. W pierwszej opisał praktyczne wykorzystanie wiedzy psychologicznej w kontekście budowania zaufania i relacji osobistych. Druga książka dotyczy psychologicznych aspektów pracy zdalnej i jest to do tej pory jedyna książka w Polsce, która do tego tematu podchodzi od strony mentalnej, a nie narzędziowej.

Popularyzator wiedzy psychologicznej (pisał m.in. dla Newsweek Psychologia, Onet, Pulshr, Forsal). 

Współpracował przy tworzeniu psychologicznych kursów online. Znalazł się w gronie ekspertów w programie „Zdrowa Perspektywa” realizowanym przez SGH i Grupę LUX MED (należał do grupy „Harmonia w życiu i pracy”).

Ma doświadczenie we współpracy z uczelniami wyższymi. Prowadzi zajęcia dla studentów psychologii biznesu na Uniwersytecie SWPS. Był odpowiedzialny za marketing jednego z projektów Politechniki Gdańskiej, którego celem było połączenie świata nauki z biznesem (portal wspierający budowanie marki i rozpoznawalności dla naukowców).