Stosowana psychologia sportu

program on-line MOCNY START

w ramach zajęć

POSZUKAMY ODPOWIEDZI NA PYTANIA

akademia-element

Dlaczego teoria i praktyka idą ze sobą w parze.

akademia-element

Z jakich modeli pracy możemy korzystać jako psychologie sportu.

akademia-element

Jakie są podstawowe narzędzia pracy psychologa, a także, dlaczego kluczowa, dla skuteczności współpracy na linii psycholog sportu – zawodnik, jest relacja.

akademia-element

Umiejętności a techniki – czym się różnią i jakie mają przełożenie na praktykę.

akademia-element

Jak implikować wybrane modele stosowane w psychologii sportu do codziennej pracy w świecie sportu.

akademia-element

Hasłem przewodnim zajęć będzie poszukiwanie odpowiedzi: „jak” stosować praktyczną psychologię sportu.

kim są

PROWADZĄCE ZAJĘCIA


   Aleksandra Zienowicz Wielebska
 

psycholog pracujący w sporcie oraz filmie. Absolwentka psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS w Warszawie oraz studiów podyplomowych Psychologia w Sporcie Pozytywnym na Uniwersytecie SWPS WZ. Sopot.  

Członek Zespołu Polskiego Komitetu Olimpijskiego, Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Polskiego Towarzystwa Psychologii Pozytywnej. 

Certyfikowany Psycholog Sportu II Klasy Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz rekomendowany Psycholog Polskiego Komitetu Olimpijskiego (2015 r., 2017 r.). 

Wykładowca na studiach podyplomowych z psychologii sportu dzieci i młodzieży (Uniwersytet SWPS Katowice).  

W ramach praktyki indywidualnej współpracuje z zawodnikami, którzy trenują wyczynowo m.in.: żeglarstwo, boks olimpijski i zawodowy, MMA, pływanie, piłkę nożną, jeździectwo. 

Autorka książki „Psychologia Osiągnięć dla twórców filmowych” oraz współautorka rozdziału w książce „Poradnik Pozytywnego Trenera – model i7W w sporcie”. 

Pomysłodawca oraz członek zespołu „Psychologia wykonania dla twórców filmowych”. Systematycznie korzysta z superwizji. 

Doktorantka na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, temat pracy poświęcony jest funkcjonowaniu filmowców: “Systemy wartości i style przywództwa reżyserów oraz producentów a dobrostan i motywacja osiągnięć członków zespołu filmowego”.   


   Pola Weiner
 

psycholog (mgr, Uniwersytet Gdański), absolwentka psychologii oraz studiów podyplomowych z psychologii sportu na Uniwersytecie Gdańskim. 

Pracuje z zawodnikami sportów indywidualnych (głównie tenis ziemny) i drużynowych (głównie hokej na lodzie). Współtworzy projekty związane z wdrażaniem treningu mentalnego wśród dzieci i młodzieży, trenerów oraz rodziców (np. projekt: „Piłkarska przyszłość z Lotosem”). 

Od 2019 psycholog w Polskim Związku Tenisowym (kadra U12). Współpracuje z Hokejową Szkołą Ziętary oraz organizacją Football Lab tworzącymi obozy dla dzieci i młodzieży, podczas których prowadzi warsztaty z zakresu psychologii sportu i treningu mentalnego. 

Współprowadząca fakultet pt. „Zastosowanie treningu mentalnego w sporcie, filmie i biznesie” (rok akademickim 2019/2020) oraz „Wprowadzenie do psychologii sportu – wybrane zagadnienia” (rok akademicki 2020/2021) na Uniwersytecie SWPS w Sopocie. 

Wykładowca na studiach podyplomowych z psychologii sportu dzieci i młodzieży (Uniwersytet SWPS Katowice).  

Współautorka rozdziału w książce „Poradnik Pozytywnego Trenera – model i7W w sporcie. Współpracowała także przy tworzeniu książki „Psychologia Osiągnięć dla twórców filmowych” (Zienowicz, Serwotka, 2017). 

Członek zespołu „Psychologia wykonania dla twórców filmowych”. Na co dzień koncentruje się na działaniach związanych ze sportem i filmem.